Τοπικό Seo Google

Τοπικό Seo Google. Βοηθήστε τους πελάτες σας να βρουν την επιχείρησή σας

Τοπικό Seo - Local seo (Local Search Engine Optimization)

Μια ιστοσελίδα σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε γνωστή την παρουσία σας σε ολόκληρο τον κόσµο. Παρόλα αυτά, όταν η δική σας επιχείρηση αφορά µια συγκεκριµένη περιοχή , θέλετε να προσελκύσετε τους ανθρώπους της γύρω περιοχής. Σε αυτή την περίπτωση, η λύση βρίσκεται στο Τοπικό Seo.

Συνοπτικά, κατά τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας θα βοηθήσετε τις µηχανές αναζήτησης να σας εµφανίζουν σε ανθρώπους κοντά στην πόλη και την διεύθυνση του καταστήµατος ή του γραφείου σας. Ας δούµε όµως αναλυτικά τι είναι το Τοπικό Seo, καθώς και όλα τα µέρη που το απαρτίζουν.

Local-SEO-Customer-Image

Τι είναι το Τοπικό Seo;

Τοπικό Seo για να γίνει κατανοητό θα το περιγράψουμε απλά για την επιχείρηση σας. Στην περίπτωση που έχετε ένα κατάστηµα που δέχεται πελάτες, όπως είναι ένα ανθοπωλείο, µια καφετέρια, ή ένα γραφείο τουρισµού, σίγουρα θέλετε ο κόσµος να µπορεί να βρει εύκολα που βρίσκεται. Αλλά ακόµα και στην περίπτωση που η επιχείρησή σας στοχεύει σε πελατεία από µια συγκεκριµένη περιοχή, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας µε γνώµονα την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείστε. Αυτή ακριβώς η βελτιστοποίηση ονοµάζεται Τοπικό Seo.

Αν αναλογιστείτε ότι το 82% των αναζητήσεων που γίνονται από συσκευές κινητής τηλεφωνίας, σχετίζονται µε καταστήµατα και υπηρεσίες «κοντά µου», τότε µπορείτε να καταλάβετε το πόσο σηµαντικό είναι το Τοπικό Seo. Κι επιπλέον, το 88% από αυτούς που έψαξαν να βρουν κάποιο κατάστηµα ή υπηρεσία κοντά τους, το επισκέφτηκαν µέσα στην επόµενη ηµέρα.

Όπως φαίνεται, οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας είναι έτοιµοι να µετατραπούν σε πελάτες σας. Παρόλα αυτά, οι τεχνικές του Τοπικού Seo διαφέρουν σε αρκετά σηµεία από αυτές του SEO. Με την εµπειρία και την κατάρτιση που έχουµε, θα τοποθετήσουµε την επιχείρησή σας στην κορυφή των αποτελεσµάτων των τοπικών αναζητήσεων.

Τοπικό SEO - Local seo
Local business

Βασική Διαφορά γενικής και τοπικής αναζήτησης

Τα αποτελέσµατα που προέρχονται από µια τοπική αναζήτηση είναι διαφορετικά από τα οργανικά αποτελέσµατα που θα φέρει µια µηχανή αναζήτησης. Για τα αποτελέσµατα των τοπικών αναζητήσεων, η µηχανή αναζήτησης θα ανατρέξει τις επιχειρήσεις που είναι καταχωρηµένες στο Google My Business ή το Google Maps. Δεν αποκλείεται βέβαια, αν µια επιχείρηση έχει βελτιστοποιηθεί για SEO να εµφανιστεί τόσο στην τοπική αναζήτηση, όσο και στην οργανική.

Για να βοηθήσουμε το Τοπικό Seo και τον αλγόριθµο της µηχανής αναζήτησης να εµφανίσει την επιχείρησή σας στα αποτελέσµατα των τοπικών αναζητήσεων, θα πρέπει να ασχοληθούμε µε τρία βασικά πράγµατα:

a. Καταχώρηση του ΝΑΡ της επιχείρησής σας σε τοπικούς καταλόγους
b. Καταχώρηση της επιχείρησης σας στο Google My Business
c. Αξιολογήσεις από πραγµατικούς πελάτες

Τι είναι το NAP για το τοπικό seo;

Το ΝΑΡ είναι το ακρωνύµιο των αγγλικών λέξεων “Name, Address, Phone”, δηλαδή το όνοµα της επιχείρησης, η διεύθυνση, κι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Στην πραγµατικότητα, πρόκειται για παραποµπές των πληροφοριών της επιχείρησής σας από άλλες πηγές.

Υπάρχουν δύο ειδών τοπικές παραποµπές:
a. Δοµηµένες – κατά τις οποίες οι πληροφορίες εµφανίζονται µε µια συγκεκριµένη σειρά στις ιστοσελίδες που την αναφέρουν, όπως ένας κατάλογος, ή το προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης.
b. Αδόµητες – κατά τις οποίες οι πληροφορίες της επιχείρησής σας δεν ακολουθούν µια συγκεκριµένη δοµή. Τέτοιες παραποµπές µπορεί να βρίσκονται σε διάφορα blog, ενηµερωτικές ιστοσελίδες, κλπ.

Οι τοπικές παραποµπές είναι πολύ σηµαντικές καθώς ο αλγόριθµος της Google δίνει µεγάλη βαρύτητα σε αυτές για να εµφανίσει τα τοπικά αποτελέσµατα. Προσοχή όµως, γιατί οι παραποµπές θα πρέπει να είναι ίδιες παντού. Ένα καλό παράδειγµα σε αυτό είναι η καταχώρηση του τηλεφωνικού αριθµού. Ασυµφωνία παρουσιάζεται αν σε έναν κατάλογο το τηλέφωνό σας είναι καταχωρηµένο ως 2101111111 και σε έναν άλλον ως +302101111111.

Ακόµα ένας λόγος που είναι σηµαντική η καταχώρηση του ΝΑΡ σε καταλόγους είναι το απλό γεγονός ότι δεν χρησιµοποιούν όλοι την Google, αν και πρόκειται για ένα µικρό ποσοστό. Παρόλα αυτά, είναι καλό να µπορούν όλοι να βρίσκουν την επιχείρησή σας, πράγµα που θα προκαλέσει αύξηση στην πελατεία και το εισόδηµά σας και συγχρόνος ενισχύεται το τοπικό seo της επιχείρηση σας.

Πώς βελτιώνουμε την Καταχώρηση της Επιχείρησής σας στο Google My Business

Όπως αντιλαµβάνεστε, θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί στην συµπλήρωση των στοιχείων μας στο Google My Business. Τα στοιχεία σας θα πρέπει να είναι ακριβή και σε συµφωνία µε τις καταχωρήσεις του ΝΑΡ σας στους διάφορους καταλόγους. Εκτός από αυτό, µερικά πράγµατα που µπορούν να κάνουν την καταχώρησή σας στο Google My Business να ξεχωρίσει είναι τα παρακάτω:

• Γράφουμε µια σύντοµη περιγραφή, στην οποία όµως να περιλαµβάνονται οι λέξεις κλειδιά σας
• Προσέχουμε κατά την καταχώρηση του ωραρίου μας. Συµπληρώνουμε και το εορταστικό ωράριο, ή οποιαδήποτε άλλη µέρα είναι προγραµµατισµένο να είναι κλειστό το κατάστηµα
• Εµπλουτίζουμε το προφίλ μας µε ποιοτικές φωτογραφίες, τόσο του καταστήµατος όσο και των υπαλλήλων μας
• Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να μας αφήσουν κριτικές. Παράλληλα, απαντάμε σε όλες τις υπάρχουσες
• Δίνουμε τη δυνατότητα να μας στέλνουν µηνύµατα µέσω του Google My Business, αλλά και να κλείνουν ραντεβού απευθείας από εκεί
• Δηµιουργούμε µια ανάρτηση σε εβδοµαδιαία βάση

Οι αναρτήσεις στο Google My Business παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον µιας και εξαφανίζονται µετά από µία εβδοµάδα. Για το λόγο αυτό είναι σηµαντικό να τις ανανεώνουμε συστηµατικά. Οι αναρτήσεις που µπορούμε να κάνουμε, είναι τεσσάρων ειδών:
a. Ενηµερωτικές αναρτήσεις – ανακοινώνουμε τι νέο υπάρχει στο κατάστηµα, ή ποια νέα υπηρεσία παρέχουμε
b. Αναρτήσεις εκδηλώσεων – ενηµερώνουμε τον κόσµο για τις απερχόµενες εκδηλώσεις, αναφέροντας τον τόπο και τον χρόνο διεξαγωγής
c. Αναρτήσεις προσφορών – ενηµερώνουμε τον κόσµο για τυχόν προσφορές και εκπτώσεις
d. Αναρτήσεις προϊόντων – δείχνουμε στους επισκέπτες τα προϊόντα σας µε τις τιµές τους

Δεν ξεχνάμε σε κάθε ανάρτηση να προσθέτουμε κι ένα call to action, όπως να κλείσουν ραντεβού, να παραγγείλουν ηλεκτρονικά, να µάθουν περισσότερο, να εγγραφούν στη λίστα σας, να τηλεφωνήσουν, ή να επωφεληθούν από την προσφορά.

Κριτικές Πελατών

Ένα ακόµα σηµαντικό στοιχείο για την κατάταξη της επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις είναι οι κριτικές των πελατών σας. Θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε κάποιες κριτικές. Διαφορετικά η µηχανή αναζήτησης θα λάβει το µήνυµα ότι η επιχείρησή σας είναι αδρανής και άρα δεν αξίζει να εµφανιστεί στα αποτελέσµατα.

Επίσης, θυµηθείτε ότι το 86% των καταναλωτών, ελέγχει τις κριτικές ενός καταστήµατος. Παράλληλα, το 89% των καταναλωτών διαβάζει και τις απαντήσεις στις κριτικές που έχουν γίνει. Μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν κριτικές για την επιχείρησή σας αυξάνει το ποσοστό µετατροπής κατά 18%.

Αντιλαµβάνεστε λοιπόν, πως οι κριτικές έχουν πολλαπλά οφέλη για την επιχείρησή σας.

Δυστυχώς, το Google My Business δεν διαθέτει ένα εργαλείο εισαγωγής των κριτικών από άλλες ιστοσελίδες, όπως το Facebook ή το Yelp. Παρόλα αυτά, αν έχετε δώσει προσοχή στην καταχώρηση του ΝΑΡ της επιχείρησης σε όλες τις σελίδες, υπάρχει πιθανότητα το Google My Business να εµφανίσει τις κριτικές.

Πώς να αποκτήσετε περισσότερες Κριτικές πελατών

Όσο δύσκολο κι αν σας φαίνεται αυτό, είναι σηµαντικό να αυξήσετε των αριθµό των κριτικών της επιχείρησής σας. Αυτό µπορεί να γίνει µε τους παρακάτω τρόπους:

• Ζητείστε από τους συχνούς σας πελάτες να γράψουν κριτική για την επιχείρησή σας. Αυτό µπορείτε να το κάνετε είτε προσωπικά, είτε µε ένα µήνυµα ηλεκτρονικού ταχυδροµείου.

• Αν εµπορεύεστε φυσικά αντικείµενα, µπορείτε να εκτυπώσετε κάρτες που ζητούν από τους πελάτες να αφήσουν την κριτική τους.

• Αν, από την άλλη µεριά, δραστηριοποιείστε στο Διαδίκτυο, µπορείτε να δηµιουργήσετε ένα automation το οποίο θα πάει στον πελάτη αυτόµατα και θα του ζητάει να αφήσει την κριτική του.

• Σε κάθε µία από τις παραπάνω περιπτώσεις, φροντίζουμε το link που θα στείλουμε να είναι µικρό.

Δώστε µεγάλη προσοχή όµως: οι κριτικές θα πρέπει να είναι από πραγµατικά πρόσωπα και όχι επί πληρωµή. Αν τυχόν ο αλγόριθµος του Google αντιληφθεί κάτι τέτοιο, τότε η κατάταξή σας θα χειροτερεύσει δραµατικά.

Παράγοντες που επηρεάζουν το Τοπικό Seo

Αν και µερικοί από τους παράγοντες κατάταξης του Local SEO είναι ίδιοι µε αυτούς του SEO, υπάρχουν και αρκετοί που είναι τελείως διαφορετικοί. Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις τοπικές αναζητήσεις είναι οι παρακάτω:

Όπως φαίνεται, το backlinking, η βελτιστοποίηση των λέξεων κλειδιών, και ο διαµοιρασµός στα κοινωνικά δίκτυα είναι τεχνικές ίδιες µε την βελτιστοποίηση SEO. Παρόλα αυτά, η βελτιστοποίηση του local SEO έχει και τις επιπρόσθετες τεχνικές του Google My Business, του ΝΑΡ, και των κριτικών.

Περισσότερα σηµεία φυσικής παρουσίας

Αρκετές φορές τυχαίνει οι επιχειρήσεις να έχουν περισσότερα από ένα καταστήµατα ή γραφεία. Για παράδειγµα, η επιχείρησή σας εξυπηρετεί τα νότια προάστια µε ένα κατάστηµα στη Γλυφάδα, τα βόρια µε ένα κατάστηµα στο Μαρούσι, το κέντρο µε ένα κατάστηµα στα Εξάρχεια, και τον Πειραιά. Σε αυτή την περίπτωση τι πρέπει να κάνουμε για να καταχωρήσουμε σωστά το ΝΑΡ της επιχείρησής σας;

Σε αυτή την περίπτωση, συνίσταται να δηµιουργήσουμε µια ξεχωριστή καταχώρηση για κάθε ένα από τα καταστήµατά σας. Αν φροντίσουμε δε να έχουμε και µια ξεχωριστή σελίδα για κάθε ένα από αυτά, τόσο πιο ευεργετικό θα είναι αυτό για το local SEO σας.

Ποια είναι η Στρατηγική μας

5 Σημεία βελτιστοποίησης ιστοσελίδας που μπορούν να φέρουν νέους πελάτες

Έχοντας βαθιά γνώση του αλγόριθµου των µηχανών αναζήτησης, αλλά και των τεχνικών για την βελτιστοποίηση του Τοπικό Seo, µπορούµε να κάνουµε την επιχείρησή σας να ανθίσει!

google my business

Ίσως το πιο σηµαντικό πράγµα που έχουμε να κάνουμε για την βελτιστοποίηση µε local SEO είναι η καταχώρηση της επιχείρησής σας στο Google My Business. Αν θέλετε ακόµα µεγαλύτερη κάλυψη, µπορούμε επίσης να την καταχωρήσουμε και στο Bing Places και το Apple Maps.
Εδώ, βέβαια, θα ασχοληθούµε κυρίως µε το Google My Business, καθώς είναι το πιο σηµαντικό και επηρεάζει τόσο τα τοπικά αποτελέσµατα όσο και τα οργανικά.
Το Google My Business μας επιτρέπει να ελέγξουμε το πώς θα εµφανιστεί η επιχείρησή σας σε µια τοπική αναζήτηση, αλλά και να την εµφανίσουμε στο Google Maps. Επίσης, μας επιτρέπει να διαχειριστούμε τις κριτικές που αφήνουν οι πελάτες σας.
Οι πληροφορίες που υπάρχουν στο προφίλ του Google My Business είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε, περιγραφή της επιχείρησής σας, διεύθυνση και αριθµός τηλεφώνου, ο κλάδος της δραστηριότητάς σας, και οι ώρες λειτουργίας σας. Επίσης, υπάρχουν και τµήµατα αφιερωµένα σε κριτικές, ερωτήσεις, και αναρτήσεις. Οι κριτικές και οι ερωτήσεις είναι τα µοναδικά κοµµάτια που δεν µπορούμε να ελέγξουμε µιας και τα καταχωρούν οι πελάτες. Για το λόγο αυτό είναι εξαιρετικά σηµαντικές και µάλιστα προσµετρώνται και από τον αλγόριθµο της µηχανής αναζήτησης.

τοπικό seo εφαρμογή

Πολλές από τις τεχνικές που εφαρμόζονται στο on-page SEO, εφαρμόζονται και στο on-page local SEO. Ενδεικτικά, και σε αυτή την περίπτωση ενδείκνυται:

  • Τοποθέτηση της λέξης κλειδιού σε ετικέτα Η1
  • Τοποθέτηση της λέξης κλειδιού στην ετικέτα τίτλου
  • Τοποθέτηση της λέξης κλειδιού στο url
  • Σωστές περιγραφές meta

Πέρα από αυτά όμως, χρειάζονται και ορισμένα άλλα πράγματα που πρέπει να ενσωματωθούν στην ιστοσελίδα, όπως είναι το ΝΑΡ της επιχείρησης, και το schema markup.

δομή σελίδας

Στην περίπτωση που η επιχείρησή σας διαθέτει περισσότερα από ένα καταστήµατα, τότε θα πρέπει να δηµιουργήσουμε ένα landing page για καθένα από αυτά. Μια σωστή δοµή για κάτι τέτοιο θα ήταν η παρακάτω:
• Onomaepixeirisis.gr/perioxi-1
• Onomaepixeirisis.gr/perioxi-2

Με αυτό τον τρόπο, τα αποτελέσµατα της αναζήτησης θα δείχνουν άλλη ιστοσελίδα στον χρήστη, ανάλογα µε την τοποθεσία του.

ενέργειες βελτιστοποίησης της αρχικής σελίδας

Είναι γενικά καλό να βελτιστοποιήσουμε την αρχική σας σελίδα για την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείστε. Αυτό συµβαίνει γιατί, η Google και οι υπόλοιπες µηχανές αναζήτησης, θα δείξουν ούτως ή άλλως τα τοπικά αποτελέσµατα πρώτα. Αυτό συµβαίνει γιατί, µέσω του IP, του ιστορικού και άλλων στοιχείων, έχουν τη δυνατότητα να καταλάβουν την τοποθεσία του χρήστη, κι έτσι να του δείξουν σχετικό προς αυτόν υλικό. Έτσι, αν βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα σας για την τοποθεσία σας, θα διευκολύνουμε τη µηχανή αναζήτησης και θα αποκτήσετε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσµατα.
Μερικά πράγµατα που µπορούμε να προσθέσουμε στην αρχική σας σελίδα είναι τα παρακάτω:

• Καταγράφουμε το ΝΑΡ σας (συνήθως στο footer, εκτός κι αν έχετε ξεχωριστές σελίδες για κάθε κατάστηµά σας. Στην περίπτωση των ξεχωριστών σελίδων, µαζί µε το ΝΑΡ αναφέρουμε και το ωράριο λειτουργίας.)
• Τοποθετούμε ένα χάρτη από το Google Maps που να δείχνει την τοποθεσία σας (είναι προαιρετικό, αν και βοηθάει τους πελάτες σας να βρουν το κατάστηµα σας µε την µία)
• Αναφερόμαστε σε εµπειρίες άλλων πελατών και δείχνουμε κριτικές που σας έχουν αφήσει
• Εφαρµόζουμε το schema markup

Local-SEO-Customers-Tab-Image-004

Το Schema.org είναι στην πραγµατικότητα ένα λεξιλόγιο ετικετών, το οποίο ενσωµατώνεται στον HTML κώδικα της ιστοσελίδας σας. Το Schema.org είναι το αποτέλεσµα της συνεργασίας των Google, Bing, Yandex, και Yahoo, ώστε να λαµβάνουν πιο εύκολα τις πληροφορίες σας. Όταν ενσωµατώσουμε το schema markup στον HTML κώδικά σας θα βελτιωθεί ο τρόπος που εµφανίζεται η σελίδα σας στα αποτελέσµατα των µηχανών αναζήτησης. Πιο συγκεκριµένα, θα εµφανιστεί το rich snippet κάτω από τον τίτλο της σελίδας. Αυτό µπορεί να αποτελείται από τη βαθµολογία της επιχείρησής σας, αν είναι ανοικτό κατά τη στιγµή της αναζήτησης, κλπ.

Μπορούμε πολύ εύκολα να λάβουμε το schema markup από την σελίδα του Google Structured Data Markup Helper.

Έκδοση της Ιστοσελίδας σας για Κινητές Συσκευές

Είναι γεγονός πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιµοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να αναζητήσουν επιχειρήσεις ενώ βρίσκονται ήδη στο δρόµο. Πράγµατι, η επισκεψιµότητα των ιστοσελίδων από κινητές συσκευές έχει αυξηθεί, ενώ η επισκεψιµότητα από σταθερές συσκευές ολοένα και µειώνεται.

Από µελέτη έχει προκύψει πως το 61% των χρηστών που αναζητούν µια επιχείρηση, είναι πιο πιθανό να την καλέσει αν η ιστοσελίδα της είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές.

Για το λόγο αυτό είναι σηµαντικό να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα σας για τις κινητές συσκευές. Αυτό δεν θα βοηθήσει µόνο την βελτιστοποίηση του local SEO, αλλά του SEO της ιστοσελίδας σας γενικότερα.

Μερικές τεχνικές που θα βοηθήσουν την ιστοσελίδα σας να γίνει πιο φιλική προς τις κινητές συσκευές είναι οι παρακάτω:

• Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα. Ο ιδανικός χρόνος δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 3 δευτερόλεπτα.

• Χρησιµοποιούμε sans-serif γραµµατοσειρές που είναι ευανάγνωστες και σχετικά µεγάλες.

• Χρησιµοποιούμε εικόνες µε φειδώ. Αφήνουμε µόνο όσες είναι απαραίτητες για να συµπληρώσουν το περιεχόµενό σας.

• Οι εικόνες που θα χρησιµοποιήσουμε να είναι βελτιστοποιηµένες για το Διαδίκτυο. Θα πρέπει να έχουν µικρό µέγεθος και να φορτώνουν γρήγορα. Σε αντίθετη περίπτωση, η ταχύτητα φόρτωσης ολόκληρης της ιστοσελίδας θα επιβαρυνθεί.

• Δηµιουργούμε την ιστοσελίδα σύµφωνα µε τις αρχές της ευχρηστίας. Με τον τρόπο αυτό µπορούμε να προβλέψουμε τι θα κοιτάξει πρώτα ο χρήστης, ώστε να τον διευκολύνουμε.

Τοπικές Λέξεις Κλειδιά

Όπως είναι προφανές, οι λέξεις κλειδιά σας θα πρέπει να είναι σχετικές µε τους καταναλωτές της περιοχής. Από εργαλεία όπως το Google Planner, µπορούμε να εντοπίσουμε τις λέξεις κλειδιά που πληκτρολογούν περισσότερο οι άνθρωποι της περιοχής που επιθυµείτε. Με αυτό τον τρόπο θα δηµιουργήσουμε µια λίστα µε αυτές τις λέξεις που αφορούν τόσο την περιοχή σας, όσο και την επιχείρησή σας.

Μόλις αποκτήσουμε τη λίστα µε τις λέξεις κλειδιά, φροντίζουμε να ενσωµατωθούν στις ετικέτες της ιστοσελίδας σας, στις meta περιγραφές, στο url, και στο περιεχόµενο. Όλα αυτά βέβαια σύµφωνα µε τους κανόνες SEO.

Μια ακόµα καλή πρακτική για το Τοπικό Seo είναι να προσθέσουμε στο περιεχόµενο αναφορές σε σηµεία ενδιαφέροντος κοντά στην επιχείρησή σας. Αν για παράδειγµα έχετε ένα εστιατόριο στην περιοχή της Πλάκας, τότε µπορούμε να βάλουμε αναφορές για «δείπνο µε θέα την Ακρόπολη».

Βελτιστοποίηση SEO

Οι Υπηρεσίες µας για το Local SEO

Όπως διαπιστώσατε, η βελτιστοποίηση του local SEO είναι µια διαδικασία που περιλαµβάνει πολλούς παράγοντες. Τον τελευταίο καιρό µάλιστα, η Google έβγαλε τις Pigeon και Possum, δύο αλλαγές στον αλγόριθµό της, οι οποίες επηρεάζουν το local SEO.

Έχοντας βαθιά γνώση του αλγόριθµου των µηχανών αναζήτησης, αλλά και των τεχνικών για την βελτιστοποίηση του Τοπικό Seo, µπορούµε να κάνουµε την επιχείρησή σας να ανθίσει. Με την εφαρµογή των πιο σύγχρονων πρακτικών, µπορείτε να µείνετε σίγουροι ότι η επιχείρησή σας θα φτάσει όποιον την αναζητήσει. Τα αποτελέσµατα θα είναι άµεσα, µέσα στους επόµενους 2-4 µήνες.

Βελτιστοποίηση βάσει της Περιοχής

Θα εντοπίσουµε τις λέξεις κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σας, για την περιοχή που δραστηριοποιήστε. Στη συνέχεια, αυτές οι λέξεις κλειδιά θα αξιοποιηθούν για να φτάσετε όλους τους υποψήφιους πελάτες της περιοχής σας.

Δηµιουργία Περιεχοµένου

Έµπειροι copywriters θα δηµιουργούν περιεχόµενο για την ιστοσελίδα σας, αλλά και αναρτήσεις για τα κοινωνικά δίκτυα, και το Google My Business. Έτσι, θα διατηρήσετε τη σχέση µε τους υπάρχοντες πελάτες, αλλά επίσης θα προσελκύσετε περισσότερο κόσµο. Το περιεχόµενο θα είναι ενηµερωµένο και εµπλουτισµένο µε τις βέλτιστες SEO τεχνικές.

Δηµιουργία Landing Pages

Θα σχεδιάσουµε από την Αρχική σας σελίδα, µέχρι και κάθε άλλη σελίδα που απαρτίζει τον ιστοχώρο σας. Ο σχεδιασµός θα γίνει σύµφωνα µε τις τεχνικές της ευχρηστίας, ώστε να παρέχεται η καλύτερη εµπειρία χρήστη. Επίσης, η αρχική σελίδα θα εµπλουτιστεί µε αναφορές στο ΝΑΡ σας, ώστε να ενισχυθεί η κατάταξή σας στις τοπικές αναζητήσεις.

Google My Business

Θα διαχειριστούµε το προφίλ της επιχείρησής σας στο Google My Business ώστε να ενισχυθεί η κατάταξή σας στις τοπικές αναζητήσεις. Θα ελεγχθούν οι πληροφορίες, θα ενηµερωθούν αν είναι απαραίτητο, και θα παρέχονται εβδοµαδιαίες αναρτήσεις. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί η παρουσία της επιχείρησής σας στα αποτελέσµατα, αλλά και στο Google Maps.

Διαχείριση Κριτικών

Η διαδικασία συλλογής θετικών κριτικών είναι τόσο δύσκολη, όσο και κρίσιµη για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Εμείς θα σας βοηθήσουμε να συγκεντρώσετε θετικές κριτικές. Επίσης, θα σας βοηθήσουμε στον έλεγχο και τη διαχείριση των σχολίων που έχετε ήδη λάβει. Δεν θα χρειάζεται πια να φοβάστε τις αρνητικές κριτικές, µιας και θα έχετε τρόπο να τις αντιµετωπίσετε διακριτικά.

Τοπικές Παραποµπές

Η οµάδα µας θα αναζητήσει και θα καταχωρήσει το ΝΑΡ της επιχείρησής σας σε µια πληθώρα από καταλόγους. Έτσι θα αποκτήσετε προβολή από πολλαπλά κανάλια και θα ενισχύσετε το local SEO σας.

Διαφήµιση επί πληρωµή

Το έξτρα βήµα που θα σας δώσει µεγάλη ώθηση είναι οι διαφηµίσεις επί πληρωµή. Με αυτό τον τρόπο θα κατακτήσετε την τοπική σας αγορά.

Ενσωµάτωση Schema Markup

Ένα σηµαντικό κοµµάτι για το local SEO είναι η ενσωµάτωση του schema markup στον HTML κώδικα της ιστοσελίδας σας. Θα φροντίσουμε ο κώδικας αυτός να ενσωµατωθεί σωστά, ώστε να διευκολύνει τις µηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν και να κατατάξουν ψηλά την επιχείρησή σας.
Έχετε απορίες; Δεν κατανοείτε την διαδικασία;

Ελεύθερα επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή επισκεφτείτε την εταιρία μας χωρίς καμιά απολύτως δέσμευση.

Home-5-Solutions-Image

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

E-book Title
>